Drukarka fiskalna elzab d10

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami ten produkt jest dla Ciebie. Od 2015 roku każda kobieta mówiąca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. "małej gastronomii" ma obowiązek rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wysokości swoich obrotów.

W realizacji w klubach gastronomicznych możemy wystąpić dwa zasadnicze typy urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, którą należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, ponieważ nie przedstawia ona nawet własnej klawiatury. To dodatkowe rozwiązanie używane stanowi w konkretnych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zwykle nie posiadają programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna stanowić mało zasadniczych cech, odróżniających ją z zwykłej kasy fiskalnej i pomagających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona odporność na zalanie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i swoją obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla klienta jaki z niecierpliwością czeka przy stole na własne rozliczenie. Dodatkowym argumentem istnieje drogę zapisu elektronicznej kopii paragonu, zezwalająca na zapisywanie wydruków np. na kartce pamięci, co ułatwia ich zbieranie przez wymagane przepisami 5 lat. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna posiadać optymalne wymiary, idące na jej naturalne branie na ladzie czy przy stołach oraz przenoszenie po całym lokalu, a także nowy i średni design. Oprogramowanie gastronomiczne kupi na określone monitorowanie sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej jest dla wielu rozpoczynających działalność jeden z dłuższych kosztów, dlatego warto wspomnieć, że przy spełnieniu kilku warunków można zdobyć na ostatni kierunek ulgę, mającą nawet 90% ceny kasy. Warto także odpowiednio wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, żebym mieć szansę jej przetestowania oraz szkolenia gości z treści jej poznawania i zgody z projektami do obsługi punktów restauracyjnych.